{"pageProps":{"__lang":"pl","__namespaces":{"common":{"add_service":"Dodaj usługę","general_terms":"Warunki usługi","modal_title":"Zostaw prośbę kierownikowi","modal_title_desc":"Zostaw swój numer telefonu, a nasz menedżer wkrótce się z Tobą skontaktuje","privacy":"Polityką prywatności","remove_service":"Usuń usługę","selected_services":"Wybrane usługi","send_application":"Wyślij zapytanie","services":"Usługi","services_count":"Wybrane usługi","share":"Udostępnic"},"seo":{"contacts":{"description":"Napisz do nas lub zadzwoń. Zależy nam na Twojej opinii, chcemy współtworzyć z Tobą naszą aplikację do pracy i życia w Polsce","title":"Kontakty z zespołem Workport"},"employer":{"description":"Publikując ogłoszenie w dziale dla pracodawców, masz niepowtarzalną okazję, aby jak najszybciej znaleźćodpowiednich pracowników. Tysiące potencjalnych kandydatów, którzy szukają pracy w Polsce zapomocą aplikacji §, zobaczą twoje ogłoszenie na smartfonie.","title":"Poszukujesz pracowników do pracy w Polsce?"},"handbook":{"description":"Przeczytaj zasady ruchu bezwizowego i rodzaje polskich wiz. Dowiedz się, czym jest Karta Polaka, jak uzyskać pozwolenie na pobyt, gdzie są konsulaty Ukrainy w Polsce i co to znaczy Osoby pochodzenia polskiego.","title":"Wizy i legalna praca w Polsce"},"root":{"description":"Portal dla imigrantów zarobkowych w Polsce. Wystarczy pobrać aplikację, wybrać jedno z wolnych miejsc pracy od bezpośrednich pracodawców w Polsce i skontaktować się bezpośrednio z pracodawcą. Również w aplikacji można kupić ubezpieczenie, otworzyć konto bankowe, kupić bilet na pociąg / autobus / samolot i przyjechać do kraju docelowego.","title":"Praca w Polsce - Application Android / iOS"},"terms-general":{"description":"Przeczytaj zasady, które określają, o jakie informacje możemy Cię poprosić wypełnić , aby pomóc w znalezieniu pracy i korzystaniu z innych usług w aplikacji Workport.","title":"Warunki korzystania z aplikacji i witryny"}},"header":{"book":"Katalog emigrantów","business":"Dodaj ogłoszenie","create_account":"Załóż konto","employee":"← Strona dla pracowników","estate":"Ogłoszenia wynajmu mieszkań","handbook":"← Katalog emigrantów","job":"Oferty pracy","legalization":"Legalizacja","login":"Logowanie do konta"},"footer":{"book":"Katalog emigrantów","contact":"Skontaktuj się z nami","copyright":"© 2019 Workport.pl . All Rights Reserved.","demo":"Utworzenie pierwszej oferty pracy","desc":" - znajdź pracę w Polsce bez pośredników szybko i łatwo.","download":"Pobierz naszą aplikację","employee_title":"Dla pracownika","employer_title":"Dla pracodawcy","estate":"Ogłoszenia wynajmu mieszkań","help_title":"Wsparcie","job":"Oferty pracy","legalization":"Legalizacja","main_link":"Główna","policy":"Polityka prywatności","terms":"Regulamin"},"root":{"ask":"Zadaj pytanie >","blackFridayHeader":{"desc":"Ostatni dzień wielkich promocji dla pracodawców w 2020 roku!","link":"Wybierz pakiet","title":"PROMOCJA Cyber Monday"},"choose":"Wybierz","contacts":{"days":"Pn. - Pt.","time":"z 9:00 po 17:00","title1":"Kontakt","title2":"Harmonogram pracy","title3":"Dane firmy"},"extra":{"desc":"zaoszczędź swój czas i zaufaj profesjonalistom","hr":{"p":"Nie trać czasu na selekcję, wybór i rozmowy z kandydatami- zrobimy to za Ciebie!\n\nWskaż kogo szukasz, a otrzymasz od nas profile pasujących do Twojej oferty kandydatów, którzy zainteresują się pracą w Twojej firmie!","title":"HR manager"},"info":"Skonsultuj się z managerem","legalization":{"p":"Rozumiemy jak ważny jest czas dla każdego pracodawcy, dlatego proponujemy wesprzeć się unikalną usługą Legalizacji.\n\nNasi specjaliści zajmą się przygotowaniem dokumentów dla wybranych przez Ciebie kandydatów. Ostatecznie pozyskasz pracownika, który będzie gotowy podjąć pracę w jak najszybszym terminie.","title":"Legalizacja"},"title":"Dodatkowe usługi Workport"},"facts":{"desc":"ciekawostki o nas","p":"Dzięki temu pracodawcy zaoszczędzili 28% rocznych kosztów związanych z zatrudnianiem pracowników znajdujących się na polskim rynku pracy.","title":"We wrześniu poprzez naszą platformę pracodawcy zatrudnili 1289 pracowników"},"find":{"title":"Natychmiast znajdziemy idealnego pracownika dla Twojego biznesu "},"found":{"candidateNames":{"0":"Mihaił","1":"Gregorij","2":"Maria","3":"Andrey","4":"Igor","5":"Anastazja"},"candidatePosition":{"0":"Budowlaniec tynkarz","1":"Pracownik produkcyjny","2":"Szwaczka","3":"Spawacz","4":"Kierowca ciężarówki","5":"Sprzątaczka"},"candidates":{"0":{"0":"Doświadczenie pracy w Polsce 5 lat","1":"Gotowość pracy do 12h dziennie oraz w weekendy","2":"Praca z tynkami gipsowymi"},"1":{"0":"Znajomość języka polskiego na poziomie C1","1":"Gotowy do przyjazdu","2":"4-letnie doświadczenie pracy w fabryce"},"2":{"0":"7-letnie doświadczenie pracy w Europie","1":"Zainteresowana pracą długoterminową","2":"Doświadczenie pracy z grubymi tkaninami"},"3":{"0":"Certyfikowany specjalista","1":"Znajomość języka polskiego na poziomie B2","2":"Znajduje się obecnie na terytorium Polski"},"4":{"0":"7-letnie doświadczenie w zawodzie","1":"Zainteresowana pracą długoterminową","2":"Przejechał 897 tys. km po całej Europie"},"5":{"0":"2-letnie doświadczenie w zawodzie","1":"Znajomość języka polskiego na poziomie B2","2":"Znajduje się obecnie na terytorium Polski"}},"desc":"Przykłady osób poszukujących pracy","title":"Inni pracodawcy znaleźli już:"},"free":"Dodaj ogłoszenie bezpłatnie","header":{"description":"Według naszych statystyk 97% złożonych aplikacji napływa w przeciągu 2-óch pierwszych godzin od dodania ogłoszenia","title":"Setki zmotywowanych pracowników ze Wschodu szuka teraz pracy w Polsce."},"how":{"desc":"Prościej być nie może","steps":{"applications":{"desc":"przeglądaj aplikacje od potencjalnych kandydatów","title":"Otrzymuj zgłoszenia\nod kandydatów"},"engage":{"desc":"przywitaj w miejscu pracy wybranego kandydata","title":"Zaproś do pracy najlepszych"},"help":{"desc":"możemy pomóc\nz załatwieniem formalności\nzwiązanych z zatrudnieniem pracownika \nzza granicy","title":"Pomoc z dokumentami"},"place":{"desc":"Utwórz swoje ogłoszenie w 5 minut","title":"Dodaj\nogłoszenie"}},"title":"Pokaż swoje ogłoszenie ponad 150 000 kandydatom poszukujących pracy w kilku prostych krokach"},"modals":{"enterprise_desc":"Zostaw swoje dane kontaktowe by otrzymać indywidualną oferte od managera WorkPort","enterprise_title":"Otrzymać indywidualną świąteczną ofertę na pakiet","form_desc":"Zostaw swój numer, a nasz manager się z Tobą skontaktuje","form_submit":"Wyśli","form_title":"Prośba o konsultację","forum2021":"Cieszymy się, że zdecydowałeś się na skorzystanie z voucher WorkPort do publikowania ofert pracy w naszej aplikacji.\n\nZostaw swoje dane, a nasz consierge oddzwoni jeszcze dziś i powie, jak wykorzystać voucher i cieszyć się skutecznymi rekrutacjami","privacy":"Polityką Prywatności","terms":"Regulaminem","thx":"Dzięki!","thx_forum2021":"Niebawem Twój consierge Workport będzie z Tobą w kontakcie.","thx_p":"Twoje zgłoszenie\nPrzesłano pomyślnie!\nNasz menedżer wkrótce się z Tobą skontaktuje","thx_title_forum2021":"Dziękujemy za Twoje zgłoszenie. "},"packs":{"biznes":{"1":"30 dni z wyróżnieniem oferta PREMIUM","2":"10 odświeżeń i podniesień w górę listy","3":"logo w szczegółowym opisie ogłoszenia","4":"zdjęcie w opisie oferty","5":"edycja ogłoszenia","6":"pomoc managera"},"desc":"Cennik usług","enterprise":{"1":"60 ogłoszeń do wykorzystania na rok","2":"сodzienne podniesienie oferty na górę listy","3":"status PREMIUM Państwa ofert","4":"pełne wsparcie zespołu Workport"},"free":"Opublikuj bezpłatnie na 10 dni >","free_desc":"W trakcie trwania bezpłatnego okresu próbnego masz wszystkie opcje pakietu STANDARD, z tą różnicą, że zamiast 3 podniesień w górę listy otrzymujesz od nas w prezencie ich 10!","get_discount":"Odbierz indywidualną zniżkę","optimum":{"1":"7 dni z wyróżnieniem oferta PREMIUM","2":"7 odświeżeń i podniesień w górę listy","3":"logo w szczegółowym opisie ogłoszenia","4":"zdjęcie w opisie oferty","5":"edycja ogłoszenia","6":"pomoc managera"},"standart":{"1":"3 odświeżenia i podniesienia w górę listy","2":"logo w szczegółowym opisie ogłoszenia","3":"zdjęcie w opisie oferty","4":"edycja ogłoszenia","5":"dni z wyróżnieniem oferta PREMIUM","6":"pomoc managera"},"time":"netto na 30 dni za 1 ogłoszenie","title":"Koszt publikacji ogłoszeń"},"partners":{"title":"Współpracują z nami"},"presentation":{"download":"Plik do pobrania","title":"Pobierz krótką informacje \njak działa Workport"}},"input":{"accommodation":{"helperText":"","label":"Nocleg","options":{"F":"Darmowe","N":"Brak","P":"Dodatkowa opłata"}},"age_range":{"helperText":"","label":"Wiek","options":{"M":"36-50","O":"51+","Y":"18-35"}},"category":{"helperText":"Wybierz kategorię, która odpowiada twojej ofercie. Dzięki temu poszukujący pracy szybciej znajdzie odpowiadająca mu pracę.","label":"Kategoria"},"city":{"helperText":"Wprowadź nazwę miasta, poprzez jego wybór z wyświetlonej listy.","label":"Miasto"},"company_name":{"label":"Nazwa firmy"},"conditions":{"helperText":"Dodaj dodatkowe informacje o ofercie pracy, którą zobaczy poszukujący pracy. Pamiętaj, aby NIE wpisywać nr.telefonu w opis pracy lub poniżej w szczegóły, ponieważ będzie on usuwany przez administratorów Workport.","label":"Dodatkowe informacje"},"contract_start_date":{"helperText":"Podaj datę rozpoczęcia pracy","label":"Data rozpoczęcia pracy"},"email":{"label":"E-mail"},"first_name":{"label":"Imię"},"general":{"label":"Zgadzam się z"},"im_apps":{"helperText":"","label":"Czat","options":{"telegram":"Telegram","viber":"Viber","whatsapp":"Whatsapp"}},"income_type":{"helperText":"","label":"Netto/Brutto","options":{"G":"Brutto","N":"Netto"}},"last_name":{"label":"Nazwisko"},"max_rate":{"helperText":"","label":"max"},"max_working_hours":{"helperText":"","label":"max"},"meals":{"helperText":"","label":"Wyżywienie","options":{"F":"Darmowe","N":"Brak","P":"Dodatkowa opłata"}},"min_rate":{"helperText":"","label":"min"},"min_working_hours":{"helperText":"","label":"min"},"name":{"label":"Imię"},"password":{"label":"Hasło"},"password_repeat":{"label":"Powtórz hasło"},"phone":{"label":"Numer telefonu"},"phone_number":{"label":"Numer telefonu"},"photo":{"helperText":"","label":"Dodaj zdjęcie"},"place_of_work":{"helperText":"W tym polu należy wpisać nazwę miejsca pracy/firmy , w której poszukuje się pracownika.","label":"Miejsce pracy"},"position_count":{"helperText":"Podaj liczbę niezbędnych osób na dane stanowisko.","label":"Ilość osób potrzebnych na dane stanowisko"},"preferred_employees":{"helperText":"","label":"Dla kogo","options":{"C":"Pary","F":"Kobiety","M":"Mężczyźni"}},"responsibilities":{"helperText":"Aby ogłoszenie otrzymało jak największa ilość odzewów, opisz szczegółowo warunki pracy, obowiązki i wymagania dla kandydatów.Pamiętaj, aby NIE wpisywać nr.telefonu w opis pracy lub poniżej w szczegóły, ponieważ będzie on usuwany przez administratorów Workport.","label":"Szczegółowy opis oferty pracy i zakres obowiązków pracownika"},"salary":{"helperText":"","label":"Wynagrodzenie"},"terms":{"label":"Zgadzam się z"},"text":{"label":"Żądanie"},"title":{"helperText":"Tytuł – to coś, co w pierwszej kolejności zobaczy poszukujący pracy. Upewnij się czy to pole odpowiada nazwie stanowiska.","label":"Tytuł"},"your_name":{"label":"Twoje pełne imię"}},"topUp":{"terms":"NINIEJSZY REGULAMIN MOŻESZ POBRAĆ I ZAPISAĆ NA SWOIM URZĄDZENIU\nRegulamin świadczenia usługi natychmiastowego doładowania telefonu komórkowegow aplikacji mobilnej WorkPort\n 1. Postanowienia wstępne\nZgodnie z wymogami ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144 poz. 1204), Spółka Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie tworzy niniejszy Regulamin świadczenia usług.\nPodmiotem świadczącym opisane w Regulaminie usługi jest Spółka Blue Media spółka akcyjna z siedzibą w Sopocie przy ulicy Powstańców Warszawy 6 wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000320590, NIP 585-13-51-185, Regon 191781561, o kapitale zakładowym w wysokości 2 000 000 PLN (w całości opłaconym).\nNa podstawie Regulaminu Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie świadczy na rzecz Użytkownika usługę natychmiastowego doładowania konta telefonu prepaid.\n 2. Definicje\nOperator – podmiot świadczący usługi telekomunikacyjne na rzecz Usługobiorcy; lista Operatorów jest dostępna w Serwisie.\nPartner – WorkPort sp. z o.o. z siedzibą w Kętrzynie, przy ul. B. Chrobrego 5, 11-400 Kętrzyn, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000775031, o numerze NIP 742-22-65-776, REGON 382739858; podmiot będący administratorem Serwisu.\nRegulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług.\nSerwis – serwis internetowy lub aplikacja mobilna Partnera dostępna pod oznaczeniem handlowym WorkPort.\nSpółka – Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie; podmiot świadczący usługę natychmiastowego doładowania telefonu.\nUsługa Doładowania/Usługa – usługa niezwłocznego zasilenia konta telefonu prepaid, świadczona przez Spółkę na rzecz Użytkownika i opisana w niniejszym Regulaminie.\nDoładowanie – zasilenie konta Użytkownika poprzez zwiększenie lub odnowienie limitu usług pre-paid świadczonych w sieci Operatora, następujące w wyniku realizacji Usługi.\nUżytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z Usługi Doładowania.\n 3. Usługa Doładowania\nUsługa Doładowania dotyczy kont przedpłaconych dostępnych w sieci Operatora i polega na zwiększeniu lub odnowieniu na koncie telefonu prepaid limitu jednostek taryfowych przeznaczonych do wykorzystania na usługi telekomunikacyjne świadczone przez Operatora zgodnie z regulaminem usług telekomunikacyjnych Operatora.\nUsługa Doładowania umożliwia zasilenie konta numeru telefonu prepaid dowolną kwotą w ramach nominałów wybranych przez Użytkownika w Serwisie.\nWartość zasilenia wyrażona jest w kwocie brutto i obejmuje należny podatek VAT.\nSpółka nie ponosi odpowiedzialności za jakość usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Operatora. Operator jest wyłącznym podmiotem, do którego Użytkownik powinien kierować uwagi i reklamacje dotyczące usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Operatora.\n 4. Zawarcie i rozwiązanie umowy \nZawarcie umowy o świadczenie Usługi odbywa się za pośrednictwem Serwisu. \nW celu skorzystania z Usługi objętej Regulaminem Użytkownik powinien:\nzłożyć za pośrednictwem Serwisu wniosek o uruchomienie Usługi, w tym podać wymagane dane;\nzawrzeć ze Spółką Umowę poprzez akceptację niniejszego Regulaminu;\ndokonać płatności za Usługę Doładowania (lista dostępnych metod płatności jest dostępna w Serwisie).\nSpółka wyśle Użytkownikowi potwierdzenie zawarcia Umowy na adres email Użytkownika podany w Serwisie.\nTreść Regulaminu dostępna jest w Serwisie i jest dostarczana Użytkownikowi w sposób umożliwiający jej zapisanie na urządzeniu Użytkownika lub wydrukowanie. \nUmowa zawierana jest na czas realizacji Usługi Doładowania, a po jej zrealizowaniu wygasa.\n 5. Realizacja Usługi\nKorzystanie z Usługi Doładowania możliwe jest za pośrednictwem Serwisu, z wykorzystaniem udostępnionych narzędzi płatności.\nWartość Doładowania może zostać przeznaczona na uruchomienie usług telekomunikacyjnych Operatora.\nW celu skorzystania z Usługi Doładowania konieczne jest podanie numeru telefonu prepaid, który ma zostać doładowany, kwoty Doładowania oraz adresu e-mail, na który wysyłane jest potwierdzenie zawarcia umowy o świadczenie Usługi Doładowania oraz za pośrednictwem którego Spółka kontaktuje się z Użytkownikiem.\nZe względu na naturę Usługi Doładowania, której celem jest jak najszybsze zwiększenie limitu jednostek taryfowych, jej realizacja następuje na żądanie Użytkownika niezwłocznie po otrzymaniu przez Spółkę od Użytkownika kwoty nabywanego Doładowania. Doładowanie realizowane jest niezwłocznie, w czasie nie dłuższym niż do 5 godzin od otrzymania przez Spółkę zapłaty od Użytkownika.\nDoładowanie zostaje zrealizowane z chwilą zwiększenia limitu jednostek taryfowych dla usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Operatora na koncie telefonu prepaid. \nDoładowanie konta prepaid rozpoczyna kolejny okres ważności tego konta – na warunkach uzgodnionych przez Użytkownika z Operatorem.\nJeżeli dostawca usług płatniczych Użytkownika pobiera opłaty za realizację płatności na rzecz Spółki – Użytkownik ponosi te opłaty na warunkach uzgodnionych ze swoim dostawcą.\nW celu otrzymania faktury VAT za zakupione Doładowanie, Użytkownik powinien wypełnić odpowiedni formularz w serwisie Spółki https://zasilenia.faktura.pl/. Użytkownik akceptuje wystawianie i dostarczanie faktur VAT w postaci elektronicznej na adres e-mail podany przez Użytkownika w formularzu.\n 6. Dane osobowe\nAdministratorem danych osobowych Użytkowników jest Spółka.\nPodstawa prawna, cel, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Użytkownikowi, a także inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych są szczegółowo określone w Polityce prywatności Blue Media S.A., uwzględniającej przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („Rozporządzenie”). \nPodanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla realizacji Usługi.\nW przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych lub w celu realizacji uprawnień Użytkownika wynikających z Rozporządzenia możliwy jest kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem odo@bm.pl lub pisemnie na adres Spółki: Blue Media S.A., ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot, dopisek: ochrona danych osobowych.\n 7. Reklamacje i rozstrzyganie sporów\nReklamacje mogą być składane:\na) drogą pisemną - osobiście w Spółce lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub posłańca na adres Spółki: ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot;b) drogą elektroniczną- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie:pomoc.bluemedia.pl;c) ustnie- telefonicznie pod nr tel. 58 7604 822 w godzinach 8:00 - 22.00 w dni robocze oraz w soboty w godzinach 8:00 – 16:00 (połączenie płatne według stawek właściwego dla Użytkownika operatora telekomunikacyjnego) lub osobiście do protokołu w Spółce (w godzinach od 8.00 do 16.00 w dni robocze).\nZłożenie reklamacji możliwe jest także przez pełnomocnika Użytkownika, dysponującego pełnomocnictwem udzielonym w zwykłej formie pisemnej. \nReklamacja powinna zawierać zwięzły opis zgłaszanych zastrzeżeń, numer Doładowania oraz wskazanie danych Użytkownika wraz z jego adresem korespondencyjnym (np. adresem zamieszkania), chyba że: Użytkownik złożył reklamację za pomocą formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie pomoc.bluemedia.pl/ - wówczas adres korespondencyjny nie jest wymagany lub gdy Użytkownik złożył wniosek o otrzymanie odpowiedzi na reklamację pocztą elektroniczną - wówczas Użytkownik wskazuje adres poczty e-mail do doręczenia odpowiedzi na reklamację (o ile Spółka nie posiada adresu e-mail Użytkownika).\nNa żądanie Użytkownika, Spółka potwierdza Użytkownikowi otrzymanie reklamacji pocztą elektroniczną lub w formie pisemnej.\nSpółka rozpatruje reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.\nW szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie określonym w ust. 5, Spółka wyjaśnia Użytkownikowi przyczyny opóźnienia, wskazuje okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia reklamacji i wskazuje przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może być dłuższy niż 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.\nJeżeli reklamacja wymaga uzupełnienia zgodnie z brzmieniem ust. 3 – Spółka zwraca się do Użytkownika z prośbą o jej uzupełnienie.\nOdpowiedź na reklamację udzielana jest w formie papierowej na adres korespondencyjny Użytkownika, chyba że: Użytkownik złożył reklamację za pomocą formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie pomoc.bluemedia.pl/- wówczas odpowiedź na reklamację zamieszczana jest w indywidulanym profilu reklamacyjnym Użytkownika dostępnym na stronie pomoc.bluemedia.pl/, lub gdy Użytkownik złożył wniosek o otrzymywanie odpowiedzi pocztą elektroniczną – wówczas odpowiedź na reklamację doręczana jest na podany przez Użytkownika adres poczty e-mail.\nUżytkownik powinien mieć na uwadze, że złożenie reklamacji niezwłocznie po powzięciu przez Użytkownika zastrzeżeń, może ułatwić i przyspieszyć rzetelne rozpatrzenie reklamacji przez Spółkę. \nProcedura reklamacyjna nie wyłącza praw Użytkownika przysługujących mu na podstawie przepisów prawa.\nPrawem właściwym dla Umowy jest prawo polskie.\nUżytkownikowi przysługuje prawo złożenia powództwa przeciwko Spółce do sądu powszechnego. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów wynikłych z niniejszej Umowy jest sąd właściwy według przepisów kodeksu postępowania cywilnego.\nUżytkownikowi będącemu konsumentem przysługuje także możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń, a w szczególności ze Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej. \nUżytkownikowi będącemu konsumentem przysługuje także możliwość do zwrócenia się o pomoc do właściwego miejscowo Powiatowego (Miejskiego) Rzecznika Konsumentów. \nUżytkownikowi będącemu konsumentem udostępnia się łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr. \n8. Komunikacja i wymogi techniczne\nJęzykiem, w którym Spółka porozumiewa się z Użytkownikiem i zawiera umowę jest język polski.\nO ile postanowienia niniejszego Regulaminu nie przewidują inaczej Użytkownik, w szczególności VII (Reklamacje i rozstrzyganie sporów), może komunikować się ze Spółką:\ndrogą elektroniczną, poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie pomoc.bluemedia.pl oraz adres email:zasilenia@bluemedia.pl\ntelefonicznie, pod nr tel. 58 7604 822 - w dni robocze w godzinach od 8:00 do 22:00, a w soboty w godzinach od 8:00 do 16:00\nna piśmie, pod adresem: Blue Media S.A., ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot, z dopiskiem: Doładowania telefonów.\nSpółka, z zastrzeżeniem VII (Reklamacje i rozstrzyganie sporów) komunikuje się z Użytkownikiem drogą elektroniczną, telefonicznie lub na piśmie, przy czym jeśli z postanowień Regulaminu lub przepisów prawa nie wynika co innego – podstawową formą komunikacji z Użytkownikiem są wiadomości e-mail.\nUsługi świadczone w oparciu o niniejszy Regulamin świadczone są drogą elektroniczną, za pomocą sieci Internet. W celu zawarcia Umowy i skorzystania z Usług niezbędne jest spełnienie przez Użytkownika następujących wymagań technicznych:\ndysponowanie urządzeniem posiadającym połączenie z siecią Internet oraz pamięć umożliwiającą przechowywanie dokumentów w postaci elektronicznej (np. komputerem lub telefonem komórkowym),\nposiadanie przeglądarki internetowej umożliwiającej prawidłowe wyświetlanie Serwisu, w tym pobieranie i zapisywanie dokumentów w postaci elektronicznej;\nposiadanie oprogramowania umożliwiającego prawidłowe wyświetlanie dokumentów w formacie PDF;\nposiadanie aktywnego konta e-mail;\nposiadanie Karty Płatniczej obsługiwanej w ramach dostępnych metod płatności w Serwisie.\nSpółka nie ponosi odpowiedzialności za działania podmiotów trzecich, na których wybór dokonany przez Użytkownika nie miała wpływu (np. operatorzy telekomunikacyjni, dostawcy Internetu).\nUżytkownik ponosi opłaty związane z dostępem do sieci Internet i transmisją danych zgodnie z taryfą swojego operatora.\nUżytkownik zobowiązuje się do korzystania z Serwisu zgodnie z przepisami prawa i zasadami współżycia społecznego. Zabronione jest wprowadzanie przez Użytkownika, przy korzystaniu z Serwisu treści, co do których wprowadzania Użytkownik nie jest uprawniony, a w szczególności treści naruszających jakiekolwiek prawa osób trzecich.\n 9. Obowiązywanie i odstąpienie od Umowy\nUmowa zawierana jest na czas określony obejmujący realizację pojedynczej Usługi Doładowania. Każdorazowe skorzystanie z Usługi Doładowania wymaga akceptacji niniejszego Regulaminu. Treść Regulaminu dostępna jest w Serwisie i jest dostarczana Użytkownikowi w sposób umożlwiający jej zapisanie na urządzeniu Użytkownika lub wydrukowanie. \nZe względu na charakter Usługi Doładowania, które jako zwiększenie/odnowienie limitu jednostek taryfowych na koncie telefonu prepaid nie może być zwrócone przez Użytkownika, Usługa Doładowania jest realizowana w całości wyłącznie po otrzymaniu od Użytkownika żądania jej natychmiastowego wykonania. Usługa Doładowania wykonywana jest w całości niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty od Użytkownika, poprzedzonej żądaniem, o którym mowa w zdaniu pierwszym.\nOświadczenie o żądaniu natychmiastowej realizacji Usługi Doładowania składane jest za pośrednictwem Serwisu.\nO ile nie zachodzą okoliczności, o których mowa w ust. 6, Użytkownik będący konsumentem może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów.\nOdstąpienie może zostać dokonane przez złożenie Spółce oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie może zostać złożone na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać przesłane Spółce także drogą elektroniczną poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie pomoc.bluemedia.pl.\nCałkowite zrealizowanie Usługi Doładowania na żądanie Użytkownika, polegające na przekazaniu Operatorowi stosownego komunikatu oraz zwiększeniu limitu jednostek taryfowych na koncie telefonu prepaid, skutkuje utratą prawa do odstąpienia od Umowy przez Użytkownika.\n \fZałącznik nr 1 – ustawowy wzór odstąpienia od umowy\nWZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY\n(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)\n- Adresat: Blue Media S.A., ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot, tel. 58 7604 822, droga elektroniczna: pomoc.bluemedia.pl\n- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim\naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)\n- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)\n- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)\n- Adres konsumenta(-ów)\n- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)\n- Data\n(*) Niepotrzebne skreślić"}}},"__N_SSG":true}